REKRUTACJA  

dwujezyczna

   

SZKOŁA BEZ DWONKÓW  

   

FACEBOOK  

fb

   

NARODOWE CZYTANIE  

nprcz logotyp podstawowy rgb

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Statystyki  

4712497
Dziś
Wczoraj
W tym tygodniu
W ostatnim tygodniu
W tym miesiącu
W ostatnim miesiącu
Wszystkie dni
956
5059
20419
20644
30910
92737
4712497

Forecast Today
3696

Online (15 minutes ago):37
37 guests

Twoje IP:18.218.10.21
   

Urząd Miejski  

   

Szukaj w serwisie...  

   

Powszechnie wiadomo, iż dzieci charakteryzuje naturalna ciekawość tego co je otacza. Najlepszym sposobem zaspokojenia naturalnej ciekawości dziecka są zabawy badawcze i eksperymenty o charakterze badawczym. Zabawy te stanowią podstawę wielokierunkowego rozwoju dziecka. Rozwijając umiejętność krytycznego myślenia, myślenia przyczynowo-skutkowego, porównywania i uogólniania przyczyniają się do rozszerzenia horyzontów myślowych ucznia. Dlatego też uczniowie klasy 3A pod bacznym okiem Pań Marty Kandzior i Beaty Goli wykonywali własne eksperymenty i doświadczenia.

Na lekcjach edukacji wczesnoszkolnej uczniowie wykonywali własne barometry, deszczomierze, wiatromierze i poduszkowce. Przeprowadzili również doświadczenia z magnesami oraz z załamywaniem światła. Chociaż niektóre eksperymenty wydawały się trudne, bo związane z dziedzinami, takimi jak fizyka lub chemia, to dały uczniom okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody i techniki, a wiedza i umiejętności zdobywane we wczesnym dzieciństwie staną się inspiracją i pomostem do wiedzy zdobywanej na kolejnych szczeblach edukacji.

https://photos.app.goo.gl/djX4CCymhN7DjHYM9

 

   
© by Sp13.